Ezekre is szükséged van, hogy a pocakod lemenjen!

A fogyókúrázók rémálma a has lefogyasztása, hiszen az egyik legnehezebben fogyasztható területről van szó

. Ráadásul az idő is mintha folyamatosan sürgetne, hiszen a pocak, az úszógumi mindig szem előtt van. Télen talán hasznos volt a hasi védelem, de nyárra nagyon jó lenne megszabadulni tőle!

Érdemes bevetni néhány trükköt azért, hogy a hasad lapos és izmos legyen, igazi megerőltetés nélkül!

Bizonyára te is tudod, hogy a fogyáshoz nincs másra szükséged, csak magadra és a problémás területre. Azzal is tisztában vagy, hogy a fogyásnak bizony ára van: nem ehetsz meg mindent, és főleg nem nagy mennyiségben, ehhez még tornáznod is kell – szóval nem könnyű lefogyni. Sokkal könnyebb volt felszedni a hasadra a felesleget!

Nagyon fontos tényező a lelkiállapotod is, hiszen hiába tudod, hogy fogynod kellene, ha nincs elegendő lelkierőd belevágni és végig csinálni a kúrádat. Hangolódj rá, hiszen a célt tudod, azt is tudod, hogy végig kell járnod ezt az utat.

A hasad és az úszógumit lefogyasztásának érdekében fontos, hogy mit ehetsz és mit nem, de vannak olyan alapvető élelmiszerek, melyek fogyasztásával a fogyás üteme felgyorsítható. Az egyik a bab, a másik a teljes kiőrlésű gabona. Utóbbit szinte az összes diéta – alapból – tartalmazza, de a babot nem mindenki eszi szívesen.

Pedig ha a hasadon jelentkezik a felesleg, akkor érdemes rávenned magadat arra, hogy babot egyél. E két élelmiszer emésztése sokkal tovább tart, ezért egyrészt több energiát von el a szervezetből, és sokkal tovább bírod evés nélkül.

A stressz önmagában is hízásra hajlamosít, hiszen a legtöbben evéssel kompenzálják a stressz hatásait. A stressz hatására felszabaduló kortizol erősíti benned azt az érzést, hogy minél több kalóriát vegyél magadhoz. Ha a stresszes életedhez még ülőmunka is párosul, akkor ne csodálkozz, hogy az úszógumi megjelent a derekad körül.

A minden napi életedben is jót tesz, ha például finom, nyugtató illatokkal veszed magad körül, akkor a helyzet megszüntethető, a falánksági inger leáll, és egyszerűen nem fogsz többet enni a kelleténél.

A szép has nem csak lapos, hanem feszes is. Ez is okozhat neked további nehézségeket, de azt tudomásul kell venni, hogy nem elegendő a zsírt lefogyasztani, hanem izmaidat kell erősíteni a feszes hashoz. Hiszen a célod az, hogy nyárra jól nézz ki, ehhez pedig a lanyha has nem igazán járul hozzá. A hasizom fejlesztésére is meg vannak a megfelelő tornagyakorlatok, melyeket nem kell „halálig” végezni: csak annyit tornázz, amennyi jól esik plusz egy sorozat ráadásként a biztos hatásért.

A zsírégetésre legjobb időszak az ébredés utáni egy-két óra, vagy lefekvés előtt egy óra. Az ebben az időszakban végzett hasizomgyakorlatok sokkal hatásosabban égetik a zsírt, mint a nap bármely más szakában végzett torna.

A legeslegfontosabb viszont, amire szükséged van, az a kitartásod és az elegendő önfegyelem tulajdonsága.

Ha már egyszer nekifeszültél, és egy pár napra megtorpanna a fogyásod, akkor sem szabad feladnom, hanem kitartóan folytatni, amit elkezdtél. Az önfegyelemre azért van szükséged, mert az emberi természetből fakadóan nagyon engedékeny, főleg, ha önmagadról van szó.

Ha egyszer elcsábultál valamilyen jutalomfalat miatt, nem lesz további akadálya a következő elcsábulásnak.

A csábítások pedig minden nap érik az embert, így nagyon hamar nyoma sem lesz az addig elért eredményeidnek.

Ha ezekkel tisztában vagy, akkor már sokat tettél azért, hogy a nyári szezonra szép, formás, lapos, feszes hasizmaid legyenek!